mandag 1. august 2011

Skakksnute, come home!

Sommer og pent vær er ensbetydende med at jeg er på nære nippet til å få farkt, mens kattepusene lever Herrens glade dager ute. Ikke at jeg ikke vil at kattene skal trives, men det må da gå an å gi beskjed om hvor de skal og hvor lenge de har tenkt å være borte...
I år som i fjor har Snakksnute dratt på ferie - og jeg tusler opp og ned veien, puser og glåmer ned i grøfta som en annen Askeladd..

Har noen sett henne?
Svart og hvit, buskete hale - og innmari kjælen på tre meters avstand..


Skakksnute

2 kommentarer:

  1. Jeg har ikke sett henne. :-( Men skal kikke litt ekstra når jeg passerer. Syns virkelig de kattene burde lære seg å si fra når og hvor de går og hvor lenge de har tenkt å være på ferie. Ittno er værre enn å gå og lete. Lykke til!

    SvarSlett
  2. Kanskje Skakksnute åpnet Pias brev ved en feiltakelse og har startet marsjen mot Lillehammer?
    Får håpe du finner ut av det:-)

    SvarSlett