søndag 31. juli 2011

Vel...

Så har jeg altså gjort det... Det jeg ALDRI skulle prøve meg på, nemlig å blogge. Ikke er jeg glad i å skrive, og ikke er jeg flink til å skrive - og hva jeg mener er vel knekkende likegyldig for de fleste, selv om jeg lager gode knekkebrød. Nå skal det vel sies at jeg er mer et kakemenneske enn et brødmenneske, og som person er jeg vel en forvirrende mix mellom realist og filosof. Mer pessimistisk enn optimistisk - selv om "magefølelsen" nok blir tillagt stor tro. (Lett å forveksle med sult...)

Jeg prøver meg frem - og så får vi se hvordan det går. Kanskje jeg får en kommentar eller to en eller annen gang også?

1 kommentar:

  1. Kommentarer skal det nok bli en råd med. :-) Velkommen til dette rare landet som heter BLOGGLANDIA, jeg er sikker på at du kommer til å trives her! :-) Og om du erklærer deg "ikke god til å skrive" offentlig en gang til tror jeg at jeg kommer til å gå til en durablig sultestreik.. eller forresten... :-) Velkommen, Tonemor.

    SvarSlett